Home ▸ Evaluatie
Lees meer
Is de gezamenlijke doelstelling realistisch? Of was deze te ambitieus? Een evaluatie of rapportage geeft een duidelijk beeld van de voortgang. Lopen de campagnes goed? Waarom wel of niet? Naast onze wekelijkse optimalisatie is input van de klant ook hier weer belangrijk. Informatie met betrekking tot de laatste trends uit de branche, offline ontwikkelingen, nieuwe informatie over concurrenten of de kwaliteit van de aangebrachte leads is bijvoorbeeld waardevolle informatie die de resultaten van campagnes kunnen verklaren. Maar ook praktische zaken zoals het effect van het materiaal moet onder de loep genomen worden. Is het materiaal dat ingezet wordt nog effectief? Kan de datafeed verbeterd worden? Haken mensen af op een bepaalde pagina en wordt de video wel volledig bekeken? Al deze informatie wordt gebruikt bij een evaluatie die ervoor zorgt dat het zowel voor de klant als voor het bureau duidelijk is wat er nodig is om de campagnes nog succesvoller te maken en wat de bijbehorende actiepunten zijn.
Elke 3 maanden evalueren we de voortgang, maken we nieuwe plannen en stellen we eventueel de doelen bij. Zo zorgen we samen voor de maximale groei van jouw bedrijf!
Samen doelen bereiken, daar worden wij blij van! Zie ons niet als zomaar een bureau, maar de marketingafdeling van jouw organisatie. Het leuke is: wij werken graag intern!
Er kan niet geëvalueerd worden als er niks loopt. In voorgaande fases van onze werkwijze werken we aan het opzetten van jouw merk voor jouw bedrijf of organisatie.
Enthousiast geworden van onze werkwijze en ben jij benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Neem vrijblijvend contact op en we kijken samen naar wat we voor jou kunnen betekenen.
Onze meest recente case:
Onze meest recente update:
Social media:
Onze meest recente case:
Onze meest recente update:
Social media: