Media Doctors

Brouwersnös

header-case-brouwersnos

Klant

Brouwersnös

Focus

Meer naamsbekendheid genereren buiten de regio.

Resultaat

14.250+ betrokken bierliefhebbers.

Brouwersnös is de speciaalbier brouwerij in Groenlo. Naast de brouwerij zit het proeflokaal, waar genoten kan worden van de heerlijke biertjes. Ook kun je er dineren, een rondleiding krijgen of Groenlo ontdekken middels een boottocht. Ondanks dat iedereen in Groenlo en omstreken Brouwersnös kent, mist er naamsbekendheid in de verdere regio. Brouwersnös wil na de COVID-19 piek weer zoveel mogelijk nieuwe gasten ontvangen in het proeflokaal. 

Succesvolle Social Media campagne

Goed om te weten is dat deze campagne in juni/ augustus gelopen heeft. In deze periode bezoeken veel toeristen, uit heel het land, campings in de Achterhoek. Wij zagen hier een kans om Brouwersnös en voornamelijk het proeflokaal hier onder de aandacht te brengen. Over het algemeen zijn toeristen namelijk snel getriggerd om er op uit te gaan en de omgeving te ontdekken. Brouwersnös is de ideale plek om een lekker dagje of avondje uit te gaan.

We hebben een lijst gecreëerd met alle campings binnen een straal van ongeveer 10km van Brouwersnös. Deze campings hebben we door middel van verschillende Facebook advertenties getarget. Iedereen boven de 21 jaar die op een van deze campings was en interesse heeft in bier kreeg deze advertentie te zien.

We hebben getest met verschillende soorten advertentiemateriaal om te zien wat het beste werkte. Zo adverteerden we met beelden van de biertjes zelf, beelden van het rondvaartbootje, beelden van een vol terras en uiteraard de rondleiding. Door deze beelden te animeren en met video’s te adverteren, konden we de interactie nog beter meten. Het resultaat van deze test hebben we meegenomen in een opvolgende campagne tijdens de herfstvakantie. Hierdoor konden we een tweede succesvolle campagne draaien.

Resultaat met een schuimkraag

Door creatief om te gaan met het advertentiemateriaal hebben we met een minimaal budget een uitstekend resultaat behaald. De campagne heeft 4 weken gedraaid, waarbij we 14.279 unieke personen bereikt hebben. Door specifiek te targeten kwamen we uit op een extreem lage CPC van €0.19. Daarnaast had de campagne een Click Through Rate van maar liefst 5,57%. Zo te zien was iedereen wel weer toe aan een goed gebrouwen biertje op het terras!

Cost Per Click (CPC)

€0,19

CTR

5.57%

Betrokken Bierliefhebbers

14.279

Nieuwsgierig wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Je kunt ook altijd een mail sturen naar
info@mediadoctors.nl

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00. Op e-mails reageren we binnen één werkdag!

… of even bellen!
0544 76 90 07

Even contact opnemen met Lenneke?

Andere succesverhalen

Seesing Flex 

Een bereik van 3.800+ potentiële werknemers tegen een lage CPC.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring op onze website krijgt.​