80% van de e-commerce teams stuurt op de verkeerde data. Waarschijnlijk jij ook.
ROAS, POAS, CTR’s, VP%.. Veel e-commerce teams kijken naar losse statistieken, verspreid over kanalen zoals Google Ads, Meta of TikTok. Het gevolg? Je mist het overzicht. En daarmee de kans op echte groei.
Campagnes presteren minder, sales stagneert en winst blijft achter. Niet omdat je geen data hebt, maar omdat je de samenhang mist. Zonde toch?
Je vraagt je vast af: “Ja, maar waar moet ik dan op sturen?”. Simpel: op winst.
Hoe je dat doet? Door de hiërarchie van je e-commerce statistieken helder te hebben. Zo zie je precies waar de groeikansen liggen. Zit de winst in een specifiek kanaal? Of juist bij je klanten?
Als je alles meet en goed interpreteert, weet je precies waar je op moet sturen om écht winstgevend te worden.
Download onze whitepaper en ga er direct mee aan de slag.
Heb je het gevoel dat je online kansen laat liggen? Dan is dat vaak ook zo. Geen zorgen. We begrijpen je uitdagingen en sparren graag over hoe je deze kunt aanpakken.