Media Doctors

Open sollicitatie

Kom werken bij Media Doctors

Groeien doen wij samen. We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Je kunt altijd een bericht doen als jij denkt dat je onze nieuwste aanwinst zou kunnen zijn!

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur. Op e-mails reageren we binnen één werkdag, bel ons direct of laat je gegeven achter middels het onderstaande formulier.  Wie weet ben jij onze nieuwe collega!

Onze kernwaarden

Er is geen standaard formule

Y = ax + b is helaas niet de oplossing voor de vraag hoe creëer ik meer waardevolle leads? Ieder project dat wij starten grijpen wij aan als een nieuw probleem waar geen standaard oplossing voor is. Dit zorgt ervoor dat jij dat uniek plekje in de online wereld inneemt en gaat voorlopen.

Half werk is geen werk

"Kunnen we niet alleen Google ads inzetten?” Een vraag die wij vaker horen. Tuurlijk kan dat, maar met alleen Google ads wordt je geen voorloper. Veel projecten hebben meerdere middelen nodig. Half werk is immers geen werk en adviseren wij altijd wat er nodig is om het doel te behalen.

We zijn het niet altijd met je eens

Er zijn al genoeg jaknikkers op deze wereld. Dat zijn wij niet. Heb jij een goed voorstel luisteren wij daar graag naar. Zien we er potentie in zeggen we zeker ja, denken we dat het niet gaat werken hoor je dat ook van ons. Wel zo eerlijk toch?

Het verlengstuk van jouw bedrijf

Vanaf nu heeft jouw bedrijf er een locatie bij. En dat wel in hartje Groenlo. Samen vormen we een gouden combinatie met jouw vakkennis en onze kennis van online marketing.

Wij doen niet aan valse beloftes

Je snapt nu inmiddels wel dat ieder project verschillend is en dus ook verschillende resultaten oplevert. Er is niet zo vervelend als een tegenvaller. Daarom doen wij niet aan valse beloftes. We zorgen voor een duidelijke indicatie van wat het project in verschillende scenario’s kan opleveren.

Transparantie is niet meer dan normaal

Transparantie is de basis van een vertrouwde samenwerking. Lopen de campagnes even iets minder, hoor je dat van ons. We geven je inzicht in onze bezigheden via Monday.com en de resultaten van de campagnes bekijk je op ieder moment in Google Data Studio. Niet meer dan normaal vinden wij.