Ze is gek op kleur, printjes en Hyrox en kan geen winkel voorbijgaan zonder iets te scoren. Meet Dide: onze digital creative die altijd wel iets nieuws aan heeft en waar geen week hetzelfde eruitziet!
Na Creative Business en de master Communicatiewetenschappen kwam Dide (25) bij toeval de vacature van Media Doctors tegen. “Ze zochten iemand die creatief is en aan de slag wil voor klanten én onze eigen marketing. Dat sprak me meteen aan”. En dat bleek een goede match. Ze begon midden in de interne strategie en leerde het bedrijf daardoor razendsnel kennen.
Inmiddels werkt Dide al ruim een jaar bij Media Doctors. Haar rol? Breed. “Ik ben officieel digital creative, maar zeg altijd dat ik van alles doe: social ads, teksten schrijven en meedenken over strategie voor ons zelf en onze klanten. Die afwisseling vind ik het leukst. Net als het gezellige team en de ruimte om nieuwe dingen te leren trouwens”.
Hyrox, hardlopen en skeeleren: ze is fanatiek bezig en combineert het de laatste jaren graag. “Hardlopen vond ik eerst verschrikkelijk, maar nu vind ik het heerlijk om m’n hoofd leeg te maken. Bij Hyrox kan ik mijn prestatiegerichte kant kwijt. Daar heb ik echt een doel om naartoe te trainen. En dat ik het samen doe met mijn zusjes en vriendinnen maakt het extra leuk!
Shoppen doet ze net zo fanatiek. “Eerlijk? Ik heb een lichte shopverslaving. Het geeft een geluksgevoel als ik iets leuks scoor. Soms gaat het mis, vooral met mijn moeder of zusjes erbij. Dan kom ik met van alles thuis wat ik niet nodig heb.”
Op zondag maakt haar FOMO plaats voor JOMO. “Uitslapen, een rondje hardlopen en daarna de hele middag op de bank met een serie. Dat vindt ze heerlijk na een avondje borrelen met vriendinnen, die ze trouwens niet graag overslaat.
Na elke maaltijd moet iets zoets op tafel. “Een snoepje, een koekje, wat dan ook.” Haar favoriete eten? Sushi en pokébowls. Heerlijk. Ook McDonald’s blijft een zwak punt. “Als m’n patat op is, eet ik zelfs de fritessaus zo nog op,” lacht ze.
Daarnaast is ze gek op kleur en gekke printjes. Niets is haar te gek. In leuke glitters en dierenprintjes komt ze dan ook geregeld naar kantoor. En qua interieur kan het haar niet kleurrijk genoeg. Het is wat Dide betreft nooit te!
Een feestje? Ze is er maar al te graag bij. De kermis in Vragender en de Zwarte Cross zijn dan ook vaste prik.
Vooral de gezelligheid tijdens de kermis en de optocht waar ze met haar vriendengroep aan meedoet, maakt dat ze er elk jaar naar uitkijkt. En hoewel Dide gewoon thuis slaapt tijdens de Zwarte Cross, heeft ze wel elk jaar een campingkaartje. ‘Voor de feestjes tot in de late uurtjes natuurlijk. Daarna fietst ze binnen vijf minuten weer naar huis. Wat een luxe!
Super fijn dat je er bent Dide en op naar nog meer van jouw creatieve ideeën!
Heb je het gevoel dat je online kansen laat liggen? Dan is dat vaak ook zo. Geen zorgen. We begrijpen je uitdagingen en sparren graag over hoe je deze kunt aanpakken.