Home Diensten Online marketing Call Tracking
Call Tracking
Als klanten bellen naar jouw bedrijf is de kans 10 tot 15 keer groter dat zij overgaan tot een conversie. Door het inzetten call tracking zorgen wij ervoor dat er geen waardevolle leads verdwijnen of over het hoofd gezien worden.
- 1 vast contactpersoon voor jouw campagne(s)
- Een team van experts
- Jarenlange ervaring in de online marketingwereld
- Strategie op maat
Wil jij jouw leadbestand vergroten door de inzet van
Call Tracking?
Met call tracking richten we ons op jouw telefoonverkeer. Media Doctors is officieel partner van AdCalls, een tool die het mogelijk maakt om dit inzichtelijk te krijgen. Door call tracking is het mogelijk om statistieken van jouw inkomende telefoonverkeer te achterhalen naar aanleiding van jouw marketingcampagnes.
Wat is call tracking?
Call tracking geeft je waardevolle inzichten in het aantal werkelijke telefonische conversies. Dit is veel meer dan het bijhouden van de klik van een ingestelde telefonische conversie. Call tracking begint met het aantal telefonische conversies. Deze gegevens kunnen je helpen patronen en trends in het gedrag van klanten op te sporen. Het kan je ook helpen bepalen welke marketing campagnes het meeste belverkeer opleveren. Bovendien kan het waardevolle informatie opleveren over gespreksduur, gesprekslocatie, gesprekstype, en beller ID. Deze gegevens kunnen gebruikt worden om je marketinginspanningen te verbeteren en je conversiepercentage te verhogen.
Waarom is call tracking van belang?
Het mooie aan telefonisch contact is dat de klant vaak zelf het initiatief neemt om te bellen. Dit zorgt ervoor dat de kans op een conversie 10 tot 15 keer groter is. Vaak bij een grote, urgente of complexe bestelling vinden klanten het handig om telefonisch contact op te nemen, omdat het telefonisch makkelijker communiceren is. Daarom is het belangrijk om inzicht te krijgen in dit telefoonverkeer.
Wat zijn de voordelen call tracking?
- Inzicht krijgen in jouw telefoonverkeer (offline)
- Inzicht krijgen in de rol van telefonie in de klantreis
- Zien welke zoekwoorden er voor een telefonische conversie gezorgd hebben
- Kwaliteit van alle oproepen beoordelen
Wil jij weten hoe we call tracking voor jouw bedrijf in kunnen zetten? Kom in contact! Onze marketingspecialisten bespreken het graag met je!
Het gebruik van AdCalls voor jouw call tracking
AdCalls heeft als missie het inzichtelijk maken van betrouwbare call tracking-data van inkomend telefoonverkeer. Door AdCalls te integreren in je website of marketingactiviteiten en de bijbehorende statistieken, zoals het zien van het aantal conversies, te analyseren wordt het makkelijker om het rendement te verhogen van jouw telefonische contactmomenten. Zo kun jij jouw marketingbudget nóg efficiënter inzetten.
Wij maken jouw telefoonverkeer inzichtelijk met call tracking
Door call tracking toe te passen, kun je beter de resultaten van je marketingcampagnes meten. Hierdoor kan je beter beslissingen nemen over de strategische opties van jouw bedrijf. Zo kom je als bedrijf zijnde meer te weten over jouw telefoonconversies. Dus als je een manier zoekt om de resultaten van je marketingcampagnes te meten, is call tracking een belangrijke oplossing in jouw marketingstrategie.
Neem vandaag nog contact met ons op om meer te weten te komen over hoe call tracking jouw bedrijf verder kan helpen!
Wil jij meetbare inzichten van jouw inkomend telefoonverkeer?
info@mediadoctors.nl
We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00. Op e-mails reageren we binnen één werkdag!
… of even bellen!
0544 76 90 07