Home Werkwijze
Onze werkwijze
Kennismaking en /of strategiesessie
We beginnen met de kennismaking, een open gesprek om jou en je bedrijf beter te leren kennen. We bespreken de USP’s van jouw organisatie, de doelen, de doelgroepen, het budget en de verschillende wensen van de organisatie. Indien nodig plannen we een strategiesessie in waarin we dieper ingaan op de positionering van je bedrijf.
Onderzoek, strategie & plan van aanpak
Na de kennismaken starten wij met een onderzoek. Met een 0-meting brengen we in kaart waar je nu staat en hoe je concurrentie het doet. Op basis van de besproken punten bij de kennismaking en ons onderzoek maken we een ijzersterke strategie en plan van aanpak.
Voorstel
We leggen ons plan aan je voor. Hierbij hebben we duidelijk in kaart gebracht welke werkzaamheden we gaan uitvoeren, inclusief de bijbehorende budgetten. Dit voorstel is afgestemd op de doelstellingen die tijdens de kennismaking zijn besproken. Als er een GO is dan kan onze samenwerking beginnen.
Go!
Na akkoord op ons voorstel gaan we direct aan de slag. We richten Google Analytics/Tag Manager in en kunnen we aan de slag met het opzetten van de online marketingcampagnes. Bij de opstart van de campagnes gaan we uit van de doelstellingen en doelgroep(en) die eerder in het onderzoek naar boven is gekomen.
Management & optimalisatie
Na het live zetten van de campagnes kijken we continu naar de prestaties van de campagnes, kijken we naar nieuwe kansen en sturen we bij waar nodig. Hierdoor krijgen we een goed inzicht en gaan we continu voor groei.
Rapportage & successen vieren
We maken een maatwerk dashboard waarin statistieken realtime in te zien zijn. De ontwikkelingen van de campagne(s) worden hierbij in beeld gebracht. Hierdoor kunnen wij waar nodig bijsturen en/of uitbreiden en ben jij altijd op de hoogte.
Nieuwsgierig wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
info@mediadoctors.nl
We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00. Op e-mails reageren we binnen één werkdag!
… of even bellen!
0544 76 90 07