Media Doctors

Audit aanvragen

Wil jij je organisatie een boost geven met verhoogde winst, omzet en nieuwe klanten? Met onze audit krijg je een duidelijk advies voor je huidige én toekomstige situatie!

Vrijblijvende audit aanvragen
voor jouw organisatie

Waarom moet je een audit aanvragen?

Heb je het gevoel dat je meer kunt halen uit je online marketing strategie? Of vraag jij je wel eens af waarom de advertenties niet de resultaten opleveren waar je op hoopte? Wij kunnen je hier inzicht in geven door een audit. Hierbij maken we een grondige analyse van je huidige media-activiteiten, identificeren we zwakke punten en bieden praktische oplossingen om je ROI (Return On Investment) te verbeteren. We kijken kritisch naar je website of webshop en analyseren diverse manieren over hoe je jouw advertentiebudget het beste kunt inzetten, welke kanalen de hoogste conversies opleveren, of hoe je de doelgroep effectiever kunt bereiken. Wil jij weten hoe je er online voorstaat en waar de kansen liggen? Vraag dan gemakkelijk een audit aan.

Wat je kunt verwachten?

Heb je het vermoeden dat er ruimte is voor verbetering in jouw online marketing? Dat er mogelijkheden zijn die onbenut blijven? Dan is het tijd voor onze vrijblijvende audit. Via onze audits brengen we de jouw huidige situatie in kaart en onderzoeken we waar er ruimte is voor verbetering of extra inzet, zodat je betere resultaten gaat behalen via jouw online kanalen.

Welke audits voeren wij uit?

Hoe een audit bij ons in zijn werking gaat

Stap 1: Telefonische inventarisatie

Onze audit is een gepersonaliseerd document, wat betekent dat je dit niet slechts met één klik in je mailbox ontvangt. Online marketing is maatwerk, dit geldt ook voor onze audits. Als je een audit bij ons aanvraagt zullen wij allereerst telefonisch contact met je opnemen. Hierin stellen wij wat algemene vragen, zoals: Welke audit wil je precies? Wat zijn je (online marketing) doelstellingen? Investeer je al in zoekmachineoptimalisatie? We stellen allerlei relevante vragen ter inventarisatie om zo tot een goede audit te kunnen komen. Daarnaast is er ook ruimte voor het stellen van vragen aan ons.

Stap 2: Uitvoeren van de audit

Nadat het telefonisch inventarisatiegesprek heeft plaatsgevonden, gaan we aan de slag met het uitvoeren van de audit. Dit kan dus gericht zijn op seo, sea of online marketing. We zorgen ervoor dat de juiste specialist aan de slag gaat met de audit. Als je interesse hebt in het laten scannen van je Google Ads-campagnes, sturen we je een verzoek om koppeling via je Google Account. Het is belangrijk om te benadrukken dat we niets veranderen aan je huidige marketinginspanningen; we analyseren enkel wat je momenteel uitvoert en identificeren mogelijke verbeterpunten en kansen. Als de audit volledig is uitgevoerd ontvang je deze in je mailbox.

Stap 3: De gemaakte audit samen bespreken

De audit is voltooid. We sturen de resultaten van de audit naar je op en gaan deze samen bespreken. Dit kan middels een online call of fysiek op locatie. Nadat we de audit besproken hebben, willen wij samen met jou een plan maken om te kijken hoe we onze bevindingen in de praktijk kunnen uitwerken. Dus, dankzij de audit ontdek je verschillende mogelijkheden om je online marketingactiviteiten te verbeteren. We maken een plan hoe je deze mogelijkheden kunt realiseren, in samenwerking met ons.

overleg-met-team

Aanjagers van succes

Wij zijn de aanjagers van jouw succes! Met 10 specialisten helpen  we klanten met het bereiken van de juiste doelgroep in de online wereld. We bouwen sterke strategieën, zetten online campagnes uit, maken creatieve content en zetten data op een slimme manier in. 

 

In een snel veranderende, online wereld, blijven wij in beweging om voorloper te blijven van de nieuwste ontwikkelingen. Zo benutten we de kansen om het beste uit jouw bedrijf te halen. Jouw glimlach is ons succes! 

Pim Westervoorde

Strateeg & Online Marketing Consultant

Pieter Reusen

SEO Specialist

portret-gijs

Pieter Reusen

SEA Specialist

portretfoto-pim

Pim Nienhuis

Online Marketeer

Juul-Online-Marketing

Juul van Schaick

Online Marketeer

portretfoto-indy

Indy Klomphaar

Content Marketeer

Even contact opnemen met Gijs?