Home Werken bij Digital Creative
Digital Creative
Waar
Groenlo
Vanaf
Per direct
Aantal uur
24-40 uur
Digital Creative
Hé digital creative, content marketeer of creative marketeer! We hebben jou nodig. Kom werken bij ons snelgroeiende bedrijf! Als Digital Creative ben je de creatieve eigenaar van projecten en verantwoordelijk voor het volledige proces, van concept tot eindoplevering van onze campagnes. Jouw missie? Met concepten komen voor campagnes, commercials en social content die ons top-of-mind maken bij onze (potentiële) klanten. Het doel? Ons op de kaart zetten en gaan voor nog grotere en betere projecten!
Naast je onuitputtelijke drang om steeds weer met de beste ideeën te komen, heb je ook genoeg kennis om een team te begeleiden tijdens de uitvoering van campagnes. Je snapt namelijk dat werken voor een bureau betekent dat wij onze klanten moeten overtuigen met de slimste en meest creatieve campagnes. In deze rol ben je verantwoordelijk voor en neem je de leiding over de gehele interne marketing.
Naast het werken voor ons eigen merk, bedenk je ook creatieve concepten voor huidige en nieuwe campagnes van onze opdrachtgevers. Zo ga je werken voor merken als Fuente, MARIE MARIE, THE LAUNCH, KNWU, Nerds & Company en een tal van andere bedrijven.
Dit zijn wij
Wij zijn Media Doctors Online Marketing & Strategie. Wij helpen klanten om de juiste doelgroep in de online wereld te bereiken met ijzersterke strategieën, online campagnes, waardevolle content en het slim inzetten van data. Dit doen we voor verschillende soorten bedrijven op het gebied van brand building, leadgeneratie, e-commerce en recruitment marketing. Ons team van professionals is altijd in beweging om alles uit de kansen van onze klanten te halen.
De afgelopen periode heeft dit voor een enorme groei van ons bedrijf gezorgd! Dus met de strategie en het slim inzetten data zit het wel goed, we kunnen wel wat creativiteit gebruiken en daarom zoeken we Digital Creative.
Kom jij ons team versterken?
- In onze dromen ben jij dit
- Je hebt ervaring met het ontwikkelen van creatieve concepten voor campagnes, commercials en content;
- Je hebt een mega creatieve geest voor originele concepten en innovatieve ideeën;
- Je bent niet bang om jouw mening te vertellen, aan ons én onze klanten;
- Je vindt het leuk om ons merk om te zetten in een sterk merkverhaal;
- Naast je creatieve brein heb je ook skills om te plannen en te organiseren;
- Een dikke pré: je bent handig met het creëren van snelle short-form content.